Zo’n 90 partners en eindklanten van Dstny verzamelden zich op 4 juni in het Philips Stadion voor het Dstny Tech Event. CEO Daan De Wever lanceerde SmartFlow Vision als krachtige AI‑uitbreiding op Dstny’s platform SmartFlow.
AI is wat Daan betreft dé technologische doorbraak sinds het internet. Hij introduceerde tijdens zijn sessie Smartflow Vision, AI‑gedreven technologie voor het optimaliseren van workÂ-
flows in communicatie‑ en serviceomgevingen. Het maakt processen slimmer, proactiever, efficiënter en intelligenter door visuele data zoals beelden, video of statusÂÂsen automatisch te analyseren en hierop actie te ondernemen.
Managing Director Ed Smit benadrukte het succes van het jaarlijkse partnerevent en de groei van het team naar ruim 220 ontwikkelaars. Wat hem betreft passen alle puzzelstukjes van de overgenomen technologieën nu naadloos in elkaar. Ed gaf ook een blik op de toekomstplannen: uitbreiding van de digitale assistent naar partners en het verfijnen van SmartFlow-workflows na klantfeedback.
Daarna demonstreerden Menno Janssen en Enrico Pelsers de nieuwste innovaties. De Dstny Digitale Assistent zorgt voor 24/7 klantenservice zonder menselijke tussenkomst, met een concrete case bij ScootmobielSpecialist. Met Call2Teams Go bellen klanten via Microsoft Teams zonder extra licentie. Dit is kostenefficiënter voor organisaties.
De break-out sessies doken dieper in op UCaaS, Secure Internet (in samenwerking met Capestone), Easybell voor partners en de Teams-integratie met ÂCall2Teams en Call2Teams Go. De dag werd afgesloten met een netwerkborrel bij het veld, waar ideeën en businesskansen werden uitgewisseld.
Hier op ITchannelPRO.nl lees je binnenkort twee interviews met Daan De Wever en Ed Smit die ingaan op de strategieën achter Smartflow, AI-innovaties en digitalisering in de telecomsector.
Meer weten over Dstny? Je kunt Ed Smit bereiken via 088 2042 300 of ed.smit@dstny.nl.
(dit artikel verscheen eerder in ITchannelPRO magazine 2025-02)